۲ پاسخ

منم همینجور بودم دوسه هفته ای خوب شدم بچت وزنش روی لگنته و پاهاش به سمت پایینه برای همین درد میگبره

آره عزیزم توماهای شماهنوبچه پایینه..طبیعیه...من هنوگاهی اوقات میره کلازیردل انگاری روواژنمه حتی تانصف روز همون زیره

سوال های مرتبط