۲ پاسخ

هردوجا

دکتر بری‌بهتره بیمارستان رفتم دو نفر انگشتم کردن😂😂چون خونریزی‌بیوفتی بستری میکنن بدون درد احتمالا منو بدون درد بستری کردن دو سانت برام‌خودشون باز کردن

سوال های مرتبط

𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 قصد بارداری
مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد