سلام.. معاینه تحرکی چند هفته انجام میشه؟

۶ پاسخ

به من گفت ۳۶ هفته بیا

من ۳۸ هفته رفتم ک ببینه لگنم چجوریه ۳۹ هفته معاینه شدم و ۴۰ هفته گفت دوباره بیا

۳۶ هفته

دکتر من گفت ۳۷ هفته بیا

۳۸هفته

من باید شنبه برم برا معاینه تحریکی که میشم ۳۸ هفته و ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی