۲ پاسخ

اگه سزارین هستی نزار جز پزشکت اصلا بیمارستان اینا معاینه ت کنن اگه طبیعیه که فک کنم با اجازه پزشکت از همین هفته شروع میشه

از ۳۷ به بعد ..بستگی به وضعیتت داره که دکترت تشخیص بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی