مامانا تو هفته من طول سرویکسم ۳۲ خطرناکه یا ن

۴ پاسخ

عزیزم به طول سرویکس نیس فقط به نارسایی دهانه رحمم هست. فقط باید نظر دکترتو بپرسی . من ۱۲ هفته ۳۲ بود دکترمم گفت خیلی خوبه

باید در اصل چقد باشه؟
اخه بهم میگن خیلی کمه

نه عزیزم خوبه دیگه

نه خوبه بیشتر استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی