کسی دچار تبخال تناسلی شده

۷ پاسخ

من تقریبا یسال پیش زدم ولی خوشبختانه جای خوبی دراومده بود اصن نباید دست بزنین بهش چون بیشتر میشه من دکتر بهم قرص داد تقریبا ۱۰روزی طول کشید خوب شد جاش

درمان نداره یه قرص داره به اسم آسیکلوویر که بخورین خوب میشه یا وقتی عصبی یا مریضین بخورین روزی یکی نمیزنه

شخصی پیام بده من درمان شدم تا بهت بگم

اگه منم راهنمایی کنید ممنون میشم
بعد زایمان مجدد سراغ منم اومده

آره من قبلا دچار شدم

شخصی پیام بده

بله من قدیم😣

سوال های مرتبط