۴ پاسخ

شیر خودتو بهش بده ولی برای اینکه اذیت نشی غذاشو زود شروع کن
یعنی از چهارماهگی کم کم حریره بادام ولعاب سوپ بدون ادویه و غذاهای دیگه رو شروع کن،تا در کنار شیرت غذاخورشم بکنی،اینجوری نیاز به شیرخشک نداره

توخواب شبا ک گیچه خوابه شیرخشک بده
اگه فکرمیکنی سینتو نمیگیره بیخیال شیرخشک شو بعدا پشیمون میشس

نکن اینکارو. تا مث من توحسرت شیردادن به بچت نمونی

بدی بعد چند ماه دیگ سینه تو نمیگیره الان پسر من چند روزه ول کرده سینه مو

سوال های مرتبط

مامان ریحانه  و علی مامان ریحانه و علی ۱ سالگی