۴ پاسخ

بعدشم مگه الان تو 32 هفته نیستی؟ تو 32 هفته باید تا 1700 باشه
پس عالیه وزنش

خوبه عزیزم نرماله

خوبه عزیزم

وزن 1900 برای وقتیه ک وارد 33 شده باشی
شما هنوز تو 32 هستی
هنوز 32 رو پر نکردی

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان هیرمان و ماهور مامان هیرمان و ماهور ۹ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی