۵ پاسخ

پماد آردن آبی بزن حتما و هیدروکورتیزون روزی دوبار فقط بزن خیلی کم تا سه روز ، شربت نیوتادین هم میتونی شبی 2 سی سی بدی تا پنج روز

حیاسیته

چ پمادی بزنم

ن حساسیتتت

نه مثل دونه حساسیت، یکم سیتریزن اگه دادی تا حالا بهش بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان السا♥️سالار مامان السا♥️سالار ۲ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد