سونو ۲۴هفتگی چیا بررسی میشه؟

۶ پاسخ

بهش میگن سونو آنومالی تاخیری واسه همه هم واجب نیست

مگه 24 هفته سونو داره

اونم همون انومالی فکر کنم

مگه سونو 24هفتگی هم داریم؟

من جفتم پایین بود برام سونو نوشت وگرنه لازم نیست

من ۲۴هفته سونو ندادم انونالی دادم تا فردا ک سونو وزنه

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری