سلام مامانا سونو ۲۴هفتگی واسه چی

۴ پاسخ

سونو رشد رو از ۲۴هفته تا۳۲هفته مینویسن معمولا

سنو نداره ازمایش قند داره

من همینجوری سر از خود رفتم ببینم در چ حاله

واسه هیچی فقط آزمایش گلوکز هس

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان زندگیمون مامان زندگیمون هفته بیست‌ونهم بارداری