سونو آنومالی ۲۴هفتگی برای چیست؟

۶ پاسخ

برا من قند نوشته ۲۵ هفته

سلام خانوما من همش ب پهلو می‌خوابم یهو از خواب بیدار میشم چن روزه میبینم پهلو و باسنم گرفته و سر شده بعد ب پهلو دیگه جابجا میشم شما هم اینجورید

برای اینکه پول بگیرن

برا اینک میگن تا 24هفتگی بعضی از سیستم عصبی جنین و چن تا چیز دیگ در حال رشد

برای گرفتن پول اضافی از مردم😀

میگن انومالی تکمیلیه حالا ۲۵ این ماه وقت دارم برم

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری