خانما هزینه ازمایش گلوکز ۲۴هفتگی چقدره حدودا؟

۸ پاسخ

زیاد نمیشه عزیزم ۳۰۰/۴۰۰

برا من رایگان شد

مال من رایگان شد

تامین اجتماعی دادم بیمارستان دولتی ام رفتم رایگان شد ولی آزادش حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ بود

من ۵۱۲

مال من با بیمه شد نزدیک ۷۰۰

احباریه ؟؟؟باید داد؟؟؟

وای من از این آزمایش خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلارز و دلارا مامان دلارز و دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی