سلام مامان های عزیز هزینه آزمایش گلوکز حدودا چقدره

۸ پاسخ

سلام خانما میگم کسی ک جدید سنو انومالی انجام داد با بیمه تامین اجتماعی هزینه اش چقد شد

بده بهداشت بنویسه رایگان برو بده

من آزمایش دو مرحله ایشو دکترم نوشت
با آزمایش تیرویید و یک چند تا دیگه شد ۳۰۰ت
هفته بعدش آزمایش قند دومرحله ای تنها بدون آزمایش دیگه ای
۱۷۰ت

من پنجشنبه انجام دادم ۵۵۰ شد

با بیمه تامین اجتماعی
آزمایش تیروئید
ادرار
ویتامین دی
ازمایش سه مرحله ای قند
۵۰۰ و خورده شد

من آزمایش سه مرحله ای بود آزمایشگاه دولتی رفتم 150گرفت

من دکتر برام دو مرحله ای نوشت امروز رفتم 568

من یک ملیون دادم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه💓🎀 مامان ریحانه💓🎀 ۶ ماهگی
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان برديا مامان برديا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد