خانوما هزینه ازمایش گلوکز چقدره؟؟ایا سخته؟؟

۳ پاسخ

برو بهداشت رایگانه

من امروز دادم بهداشت واسم نوشت و ازمایشگاه مرکزی هم رفتم رایگان بود.سخت نبود زیاد پودره هم بد مزه نبود فقط من چون ۴ساعت علاف شدم و چندبارم خون دادم یکم سرگیجه گرفتم ویکمم حالت تهوع

سلام برای من با بیمه تامین اجتماعی ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان برديا مامان برديا ۴ ماهگی
مامان ریحانه💓🎀 مامان ریحانه💓🎀 ۶ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری