برو بهداشت رایگانه
من امروز دادم بهداشت واسم نوشت و ازمایشگاه مرکزی هم رفتم رایگان بود.سخت نبود زیاد پودره هم بد مزه نبود فقط من چون ۴ساعت علاف شدم و چندبارم خون دادم یکم سرگیجه گرفتم ویکمم حالت تهوع
سلام برای من با بیمه تامین اجتماعی ۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.