تیرویید کمخونی قند
بستگی داره دکتر نوشته باشه یا نه
اگه نسخه دستی دارید بفرستید بهتون بگم
برا من همه چی بود
برامن تیروئید هم نوشت با اینکه تو آزمایش قبل تیرویید نداشتم
برا من اردار هم بود
یه سری برا کم خونی و اینا هم بود که خب تقریبا دو ماه یک بار مینویسه نمیدونم برا همه مینویسن یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.