ماماناازمایش ۲۴هفتگی فقط قنده یاتیروئیدوعفونت هم هست؟؟؟

۵ پاسخ

تیرویید کم‌خونی قند

بستگی داره دکتر نوشته باشه یا نه
اگه نسخه دستی دارید بفرستید بهتون بگم

برا من همه چی بود

برامن تیروئید هم نوشت با اینکه تو آزمایش قبل تیرویید نداشتم

برا من اردار هم بود
یه سری برا کم خونی و اینا هم بود که خب تقریبا دو ماه یک بار مینویسه نمیدونم برا همه مینویسن یا نه

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی