۷ پاسخ

منم حس نمیکنم با اینکه جفتم خلفیه

النکخ زوده عجله نکن حس میکنی تا اون موق من ۲۲حس کردم

زوده مثل اینکه بالای ۱۹ هفته حس میشه

یه هفته دیگه گلم😍

نرماله عزیزم هنوز زوده
همه میگن از هفته ۲۰ به بعد حس میشه
منم خیلی منتظرم اما اصلاا حس نمیکنم

چون زوده

منم حس نکردم تاحالا

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری