سلام.مولتی آویفر چطوره؟؟

۳ پاسخ

عالیه
اگر از مدلی باشه که داخلش آهن داره دیگه نیاز نیست جدا آهن هم بدی
منتها بعدش حتما آب بده بهش و دهنشو بشور قشنگ

من راضی ام .دندوناش هم سیاه نشد .آزمایش هم دادم کم خون نبود ویتامین هاشم نرمال بود.من مولتی آهنشو میدم

دکتر تازه به دختر من داده زینک داره

سوال های مرتبط

مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی
مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی
مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی
مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان نازلی مامان نازلی ۳ ماهگی
مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی