خانوما ۳ سالگی چکاپ داره؟

۲ پاسخ

واجب نیست ولی هرسال هر ادمی خوبه که چکاپ بده

چکاب ندارن ولی من هر سال میبرم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ سالگی
مامان پسته و فندق مامان پسته و فندق ۵ سالگی
مامان پاشا مامان پاشا ۴ سالگی