۲ پاسخ

سلام گلم میدونم سوال یکسال پیشه ولی من دقیقا الان همین مشکلو دارم تو اولین پریود بعد ایودی ام حجم خونریزی به شدت زیاده شما خوب شدی؟؟

من دستگاه بهم نساخت تا ۸ماه داشتم بعد رفتم بزداشتم تا دوسه ماه اول عادیه بعد اون اگ دیدی زیاد بود برو بردار چون بهت نساخته چ مدلی گذاشتی سادع یا هورمونی؟

سوال های مرتبط