سوال های مرتبط

مامان (😘sadra😘) مامان (😘sadra😘) ۲ سالگی
#فرزندپروی#شیرخشک # پوشک #رفلاکس#فرزندپروری# کولیک #کودک #

سلام خوبین خانما لطفا ی لحظه همتون بیاین


میگم من ديشب رابطه پر خطر داشتم ک یعنی چجور بگم میترسم باردار بشم اولش اینو بگم ایودی دارم بعد رابطه برداشتم دوتا قرص ال دی خوردم بعد امروز ظهرم همسرم رفت قرص اورژانسی گرفت از اون دوتایی ها دوتاشو باهم خوردم بعد از عصری خیلیی دل‌درد داشتم خیلی کمم لکه بینی داشتم عصری خیلی میترسم باردار بشم آخرین بارم ۸ فروردین پریود شدم اگه منظم میشدم وقت تخمک‌گذاریم گذشته بود ولی از وقتی پسرم دنیا اومده منظم پریود نمیشم نزدیک ی هفته یا چهار پنج روز عقب میندازم حالا موندم چیکار کنم‌ خیلی میترسم باردار بشم در حد مرگ دیگه نمیخوام باردار بشم یعنی تو خودم نمیبینم بنظرتون دلیل دلدرد لکه بینی چی بود کسی شرایط مشابه داشته میشه میشه راهنماییم کنین همسرم میگه دوباره فردا یدونه قرص اورژانسی بخرم بخور بنظرتون یدونه خوردم بسه خيلی میترسم دیشبم دوتا ال دی خوردم بعد رابطه حالا ایودی هم دارم ولی باز میترسم