۱۰ پاسخ

بسلامتی ان شاالله 😍

ارادت.وااای خوش بحالت🧿🧿 من ۳۰ روز دیگه داااارم هنوز🥺🥺خیلی افسرده شدم همش گریع میکنم

منم شنبه اگه خدا بخواد

بسلامتی عزیزم

چند هفته میشی دقیق

به سلامتی انشالله قسمت ما🤲🤲🤲🤲💜💜

منم دقیقا ۹ روز دیگه

منم احتمالا ۴ خرداد باشه زایمانم.اما بازم ۴ شنبه هفته دیگه میرم که نامه بده

به سلامتی گلم

بسلامتی انشالله بلخرع ب پایان رسید

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان ِ میران😍 مامان ِ میران😍 ۹ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی