ی سوال
استفاده گوشی ضرر داره ؟

۶ پاسخ

من شنیدم ولی طوری نیست فکر کنم الکی میگن

ببخشید خیلی خندم گرف😐😐😐

به خودی خودکه ضررداره ولی نمیشه استفاده نکردکه خیلیامونم که معتادیم یه جورایی به گوشیامون فقط سعی کنین حداقل موقع خواب حداقل ۲متربافاصله ازخودتون بزارین

ارع موقع که میخوابین سعی کنین پیش خودتون نزارین

اینترنت و وای‌فای اوایل بارداری خوب نیس

سوال منم هست ،
دختر داییم گفت بارداری ۲۴ ساعته گوشی دستش بوده همش هم توی اینستا ولی خداروشکر بچه خوبی داره ۴ سالشه

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری