از نظر شما بهترین مارک شیرخشک چیه؟

۵ پاسخ

بستگی داره کدوم بسازه به پسر من آپتامیل پرونوترا نساخت بخاطر رفلاکسش فعلا ببلاک کامفورت روزی دو وعده میخوره خوبه بالا نمیاره دارو هم میخوره

شیر خشک بهترین نداره والا.اونی ک بچت بسازه بهترینه

باید ببینی چی به بچت میسازه که بهترین شرخشک برای شما بشه .

به نظرم نمیشه گفت کدوم خوبه کدوم بده بستگی داره کدوم بسازه به بچه

همشون یکین فقط باید ببینی کدوم بهش میسازه یا دوست دارهدمن همه مارکارو برای بچم استفاده کردم اپتامیل و گیگوز رو دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان تربچه🥹 مامان تربچه🥹 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۴ ماهگی
مامان کیاشاه مامان کیاشاه ۶ ماهگی
مامان جانا🥹🫀 مامان جانا🥹🫀 ۷ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی