بچه رو از کی باید بنشونم ؟؟؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبی تو تاپیک هات خوندم برای اندازه سر جنین خیلی نگرانم برای من گفت سه هفته بیشتره نسبت به سن بارداری
درسته گفت مشکلی نیست زیاد به چشم نمیاد ولی خیلی نگرانم

والا بچه من از دوماهگی میل ب نشستن دارع, 😂

سوال های مرتبط

مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی