بچها دخترم سرخک گرفته 😭😭😭😭😭😭😭😭

۱۴ پاسخ

عزیزم میشه دقیق علائمش روبگی

رزوئلاس احتمالادخترمنم گرفت دوروزه خوب میشن

از تب شدید دونه میزنن

سلام عزیزم میشه بگیدازکجافهمیدید!؟
اخه داداش من امروز سه روزه تب داره قسمت سینه وسرش داغه همش دستش داخل دهنشه فک کنم دندونم درمیاره، چشماش کلاخشک شده دوباربردنش دکتر
بااستامینوفن هم تبش پایین نمیادغذاهم نمیخوره
اگه خداناکرده سرخک باشه برای من خطرناک نیست؟؟ بایدچکارکنیم؟

مامان دلی واقعا دختر کوچولوت سرخک داشت؟ علائمش چی بود؟

آخی عزیزم😢

روزئولا هست شبیه سرخکه

مطمینی این ویروسه
بچن بغدتب بدنش ریخت بیرون دوروز بعدخوب شد

چن وقت بود تب داشت علایم دیگه ش چی بود؟

ای عزیزم😟😟
دعا میکنم ان‌شاءالله اذیت نشه خواهر

ای وای از کجا گرفته

دکترگفت؟؟
اخه پسر منم قبل عید مریض شد مثل دلی تب کرده بود بعد دوروز بدنش دون قرمز زد دکتر گفت ویروس جدیده بچه هاس گفت سرخک نیست.دارو داد بعد۴ روز خوب شد

لیلا مگ واکسناشو نزدی؟

واااای بردیش دکتر؟؟؟
بدنشم دونه زده؟

سوال های مرتبط