۴ پاسخ

علائمش چیه؟؟

سرخک رو چجوری گرفته مگه واکسن نزدی؟

سلام خانم ها بچه من 9ما و2 هفته داره چرا تا الان نه میشنه نه چهار پا میکنه دوسه روز میشه کم کم میشنه باز می یفته

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان سودا مامان سودا ۱۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۳ ماهگی