پوشکش نکن بشور حشک کن قشنگ یا پماد ان ان چرب کن
روغن وازلین کاندولا بزن مرتب که ادرار میکنه با پوستش برخورد نکنه زود خوب میشه
پسر من دندون درمیاره پاهاش انقدر بد سوخت انگار چال افتاد.دختر روغن دنبه زدم واسه سری بعد پوشک کردنش دیدم خوب شده.معجزس
کالاندولا بزن.تا صب خوب میشه
حتما بشور و خشکش کن و روغن نباتی بزن خیلی زود خوب میکنه
بمئییییرم سوخته
اول با صابون خودش بشور تمیز
پاد کالاندولا یا پماد سوختگی بزن بعدم پودر بچه بزن
اگه تونستی پوشک ش نکن.باز بمونه زودتر خوب میشه
این جای مایبیبی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.