۱۰ پاسخ

والا من ی کفش روی سیسمونی براش گرفتم ۲۳ برای یکسالگی ولی کوچیک بود
الان ی کفش گرفتم ۲۰ اندازشه😒دوتاشم چینی

سایزبندی هافرق میکنه ولی

من بیست یک گرفتم

من دمپایی گرفتم 21

دمپایی 22 گرفتم کوچیکه😅

۱۹گرفتم اندازس کراکس گرفتم براش

من یه جفت دمپایی 22براش گرفتم البته پلاستیکی😂

فکنم ۱۹ باشه دمپایی ۲۱ گرفتم بزرگه براش

۱۳ ماهشه .سایز پا ۲۵

بستگی به اندازه کف پا داره گلم. پسرم کفش سایز ۲۲ میپوشه

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی