۳ پاسخ

من از ۹ ماه غذاب خودمون میدم۰😶😶😶

دمپختک

خوراک لوبیا .عدسی.دمپختک .کته گوجه.

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان قلبم🫀☘️ مامان قلبم🫀☘️ ۱۷ ماهگی
مامان 🧸دنیز 🧸 مامان 🧸دنیز 🧸 ۱۶ ماهگی