خانما بچم کم شیر میخوره چیکار کنم

۳ پاسخ

رفلاکس پنهان داره.بچه های رفلاکسی تو بیداری خیلی کم شیر میخورن بیشتر وقتی خوابن میخورن.دختر منم رفلاکس پنهان داشت تو خواب شیر می‌خورد الان که بزرگتر شده خداروشکر خوب شده.شربت نئوزینک اشتها آوره صبح و شب ۲ سی سی بهش بده اشتهاش بهتر میشه. غذا بهش بده بخوره

وقتی خواب کردی گذاشتی زمین یواش یه تکون بده سینه بده دهنش

بنام خدا هیچ کار
بچه منم نمیخوره دیونم کرده

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی