۱۲ پاسخ

وقتی همشو میخری چشم انتظاری ب دنیا بیاد ولی اروم اروم خیلییی بهتره

من که خیلی وقته همه رو خریدم
هر چی زودتر بخر بهتری
من الان ساکی که تو فروردین خریدم ۲۹۰۰الان شده ۳۶۰۰ تو کمتر از یکماه

زوده بزار ۳۰ و پر کنی

ولی به نظر من گرون میشه زود بخر من قبل عید سرویس کالسکه پرسیدم ۴ تومان این هفته خریدم ۸ تومن

من شنبه صد درصد قراره جنسيت ني ني بگه دكتر سونو گرافيم ميرم ميخرم خيلي ذوق دارم تا الانم خريدم اما اسپري

من کامل کردم همه رو خریدم🤣🤣🤣

جنسیت مشخصه بگیر

هربار به تیکه بگیر هرچی خوشت میاد یه جا زود تموم میشه😁

اروم اروم بخر همشو یجا نخر

هروقت دوست داشتی برو من دست خودم بود یک ماه پیش میرفتم🦦

بنظرم زوده بازم خودت هرجورراحتی گلم انشالله بسلامتی دلخوش خوشگلم😍😍😍

من ک ی کم لباس و اسباب بازی خریدم با ست کالسکه و تشک و بالشت

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری