مادرا شما هم آمپول ریه زدید خیلی آب می‌خورید اون روز

۶ پاسخ

بمن نداد دکترم گفت لازم نیست دیگه بزرگ‌شده بچه الکی الکی حال خودتو خراب نکن

من زدم اصلا تشنه نشدم

چرا تو این هفته آمپول زدی

اره قند و بالا میبره همش تشنته حواستون باشه شیرینی جات نخورید

وای من از اون روز همش آب میخورم 😂 😂🤣 با آب سیر میشم بهدا

اره چون قندو میبره بالا تشنه میشی

سوال های مرتبط

مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی