صبحونه دیروقت روز جمعه ما😍😋
#کاچی

تصویر
۶ پاسخ

دستور پخت #کاچی
البته هرکی یجور درست میکنه


داخل یه کاسه یه لیوان اب میریزیم و بعدش ۱ قاشق غذاخوری پر ارد میریزیم و هم میزنیم تا گلوله گلوله نشن
یه قابلمه برمیداریم داخلش کره یا روغن حیوانی میریزیم وقتی روغن گرم شد ترکیب ارد و اب رو میریزیم و بعد کمی زردچوبه و زعفران اضافه مبکنید هم میزنیم تا ته نگیره و در قابلمه رو میزاریم و نیم ساعت اجازه میدیم با شعله کم بپزه و گاهی هم میزنیم تا ته نگیره و اخر کار شکر یا شیره خرما اضافه میکنیم و با مغزیجات سرو میکنیم


نوش جونتون🥰🥰🥰😍😍😍

منم کاچی دادم ب پسرم

نوش جانش عزیز دستور پختشو لطف میکنی

نوش جونش
درخواست بده عزیزم

دستورش میدی عزیزم

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان ariyan👶 مامان ariyan👶 ۱ سالگی
مامان آدریَن مامان آدریَن ۲ سالگی