۵ پاسخ

به من گفت درست بود

من ۱۲هفته ویک روز رفتم کفت احتمالا دختر دیگه انومالی هنوز نرفتم نمیدونم

ب من گفت پسر .انشالله ک درست گفته باشه

من رفتم حتی احتمال هم نداد ۱۲هفته و ۳روز بود ۱۱بم نوبت داد عکس سنو رو هم بم نداد گف جواب آزمایشت آمد بیا عکسو میزاریم تو پروندت☹️کنجکاو بود تا ۱۷روز چجوری صبر کنم😄

به من گفت احتمال زیاد دختر سونو انومالی رفتم همون شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی ♡ مامان نی نی ♡ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد