بنظرتون دخترم شباهتی داره با بچگیای خودم؟؟🤪

تصویر
۱۴ پاسخ

کپی برابر اصل

آره انگار سیب از وسط نصف کردی نگو نی نیته 😍

آره انگار عکس قدیم روتوش کردی این جدیده شده😀

اره خیلی

اره خیلی کاش زاویه عکس رو شبیه عکس خودت میکردی

اری خودتی

کپی‌برابر‌اصل😁

کپی کپی

جانم😍خیلی

اره خیلی خداحفظش کنه

اوخ خودا 😍 گازش گازش کنمممم

عزیزمممم خیلی شبیه خودته

اره خیلییییی😍

اره عزیزم خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان آردا مامان آردا ۶ ماهگی
مامان nila مامان nila ۸ ماهگی