منم لایک کن
سلام بچه من فقط سرفه و گلو درد داره شیر اصلا نمیخوره باید چی کار کنم ؟
نه نگران نباش
دخترای من گرفتن
تب بالا داشتن تا ۴ روز و سرفه های وحشتناکی که همچنان مونده بعد دو هفته
ولی اسپری دهانی بزن ریه درگیر نمیشه
سرفه هاش بده همش با خس خسه آدم فک میکنه ریه درگیره
دختر من که همش بالا میاره تب داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.