۵ پاسخ

واکسن نیس ک
عضلانیه

آمپول رگام همون آمپول ریه هست؟؟

درمانگاه زدم، یابه باسن میزنن یابازو. دردش درحد نیمساعت یکساعت بود.

من درمانگاه زدم هیچ علائم نداشتم

من زدم تو بارداری قبلیم گروه خونیت منفیه

سوال های مرتبط

مامان باران 🌧️🥹 مامان باران 🌧️🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 مامان دختر‌ فسقلیم 🎀 ۱ ماهگی
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری