۶ پاسخ

عزیزم رفتین پیش کدوم‌ دکتر؟؟؟؟؟؟

آره میگه

خدانگذره ازش که بیچارم کرد

میشه پرسیدی بمنم بگی

شمارع مطبش دارم اگر خواستی الانم هست مطب

اختیاری رو نمیدونم ولی زیری میزی ک کلا میگیره ۵م هستش

سوال های مرتبط

مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته بیستم بارداری