خانوماکیا با تنبلی تخمدان باردار شدن

۹ پاسخ

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است
اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد
ای مرهم درد همه دردمندان
لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان
خواهران عزیزم سلام یک خبر خوب برای شماها
هر کدام از شماها مشکل نازایی دارید
طب اسلامی شهرستان کوار درمان ناباروری را بصورت رایگان درمان میکنند
بازم تاکید میکنم ایشان توضیح دادند و قسم خوردن کسانی که مشکل نازایی دارند بصورت رایگان درمان میکنند
برای اعتقاد پیدا کردن شماها و راست و دروغ بودن این موضوع میتوانید یک پیامک ایتا برایشان بفرستین بگید درمان نازایی و کلیپ درمان شدگانش برای شما بفرستن خواهران به خدا قسم همه خانمهای که نازایی داشتن حتی بچه هاشون هم به دنیا امده و کلیپها را براتون میفرستند
بازم تاکید میکنم کل بیماران نازایی بصورت رایگان درمان میکنند
کوتاهی نکنید یک پیامک برایشان بفرستین اول درمان شدگان ببینید بعد تماس بگیرید
09012967237
طب اسلامی محمدی در شهرستان کوار 09013308696
خواهش میکنم خواهش میکنم برای هر کسی که مشکل نازایی دارد بفرستین

سلام خانوما منم تنبلی دارم الان ده روزه از پریودم میگذره امروز صبح تست دادم منفی بود ولی بازم پریود نشدم هنوز یعنی میگین صبر کنم

روزی نیم ساعت ورزش،نیم ساعت پیاده روی کنید
هله هوله،شیرینی جات،غذاهای کنسروی،فست فود،قندوشکر،نوشابه و دلستر،حتی کیک و بسکویتای مغازه رو تعطیل کنید

درهفته دوبار عدسی بخورید،دوبار تخم مرغ بخورید،دوبار گوشت،یبار جگربخورید،،هرروز باغذات جعفری بخورید

ازحموم درمیای حتماسشواربکشید،چون موی خیس باعث میشه رحم سردباشه،،ظرف میشورید،پیشبندببندید،جلو لباستون خیس نشه ک اونم رحمو سرد میکنه

از اول پریودی تا ۱۴پریودی هرشب شکمتو(تخمدون و رحمتو) با روغن سیاهدونه ماساژ بدید

تو دوران پریودیتون،یه کیلو خرما بخرید با سیاهدونه ی فراوان سعی کنید تو دوران پریودیت یه کیلو رو بخورید

شایداولش یکم سخت باشه براتون ولی کم کم عادت میکنید و نتیجه اش رو میبینید

منم تنبلی شدید داشتم درحدی ک دو سه ماه پریود نمیشدم،یااینکه درماه دوبارمیشدم

اینارو همه رعایت کردم بعد۶ماه حامله شدم
(البته برا من سقط شد)الان بازم شروع کردم ایناروانجام میدم ان شاءالله باردارمیشم

حتما انجام بدید

این تجربه ی خودم 👆

ای کاش ماهم جواب بگیریم
من رفتم دیروز یه عالم برگ و شکوفه سنجد جمع کردم از بیابون

گرده نخل و سیاهدونه کوبیده شده رو با عسل طبیعی قاطی کن بخور عالیه

منم با تنبلی با دوماه باردار شدم!
دکتر اول قرص تقویت کننده داد خوردم مثل آوابوست،پومگا۵
ویتامین دی و گلوکوفاژ ماه بعدشم سوزن زدم و همون ماه باردار شدم!!
سرخود فقط داروهارو نخورید ولی خیلی من تعریف داروهاشو شنیدم

من تنبلی داشتم و دکتر دارو داد باردار شدم

من....

من چند تا کیست ریز داشتم .ناخواسته هم باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
✨️❤️maman hamta ✨️❤️maman hamta قصد بارداری
ستاره نظری ستاره نظری قصد بارداری
مامانِ آینده✨ مامانِ آینده✨ قصد بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری