سلام عزیزم بنده هم کیست تخمدان و تنبلی تخمدان داشتم یکی از اشناهامون یک شماره به بنده دادند من تماس گرفتم حدود ۲۰ روزه کیستم برطرف شد دستوراتش ادامه دادم ۲ ماهه باردار شدم
۰۹۰۱۳۳۰۸۶۹۶ یک پیامک ساده براش بفرستین اولین موقعیت جواب میدن ،
باردارشدم ۶ هفته سقط شد .
ممنونم گل ایشالا باهم این ماه مامانشین
شاید ب دکتر دیگه نشون دادم گف نرماله
من دکترمواسه تنبلی دارو نداد گفتش لازم نیست ینی چرا
خب بنظرت دارو گیاهی چیزی اثر داره بخورم؟؟؟؟
بده ینی اگ بزنم
خیلی میترسم اخه من راحت باردار میشدم و شوهرمم خیلی قویه بنظرت این ماهم همینطوری اقدام کنم😭
میگم میشه خودمون امپول اچ بزنیم
منک تقریبا هرروز کوردی میرقصم چرا باردار نشدم ای خدا😭
منم دارم بارداری اولم تحت نظر دکتر باردار شدم الانم تنبلی دارم بازم تحت درمانم
من شدید داشتم
الآنم نزدیک ۷ماهه اقدامم با وجود دارو درمانی بازم نتیجه نگرفتم خیلی نگرانم
من
به من گفتن تا تنبلی تخمدانت درمان نشه باردار نمیشی منم بدون محافظت رابطه داشتم و باردار شدم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.