با تنبلی تخمدان کیا یکماه بدون دارو باردار شدن؟

۳ پاسخ

برو تحت نظر دکتر خوب تا بهت دارو بده تا مشکل ات برطرف بشه هر مشکلی راه حل داره

منم تنبلی دارم والا یک سال و خورده ای میشه اقدام کردم و باردار نشدم

من بدون دارو باردار شدم واینکه بگم ماه قبلش رفتم برای کارای ای وی اف که دکترا گفتن اصلا تخمک نداری باید تخمک اهدایی بگیری، واینکه یکبار هم تخمک کشی انجام دادم و جنین اصلا تشکیل نشد برام، خلاصه اینکه امیدتون از دست ندین مطمعن باشین که با تار میشین، فقط ورزش و سالم خوری

سوال های مرتبط

مامانِ آینده✨ مامانِ آینده✨ قصد بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
✨️❤️maman hamta ✨️❤️maman hamta قصد بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
ستاره نظری ستاره نظری قصد بارداری