خانومای زنجانی سونو وزن و پیش کی انجام دادین؟!🌸🎀

۳ پاسخ

دکتر عظیمیم خیلی خوبه چند بار همه چیزو چک میکنه تو آنومالی دونه دونه برام توضیح میداد

میراحمدی کجاهس

سهیلا برجی
ولی وقت نمیزاره خیلی پیش سلطانی برو
من دوست داشتم آخری رو پیش سلطانی برم دیگه دکتر نخواست سونو
با همون سونوگرافی ۲۹ هفته رفتم زایمان

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی