سلام کسی هست بچش ریسه ای باشه ؟

۵ پاسخ

دختر اولیم اره کبود میشد

دختر اولیم اینجوری بود الانم حالش خوبه شکر خدا
البته خیلی بد که گریه کنه هنوزم گاهی میشه
ولی خیلی کمتر شده خداروشکر

بچه منم اینجوری
خیلی ناراحتم
خیلی

ریسه ای چیه

من نوزاد که بودم گریه میکردم نفسم میرفت

سوال های مرتبط

مامان 🍎سفید برفی🍎 مامان 🍎سفید برفی🍎 ۱ سالگی
مامان علی اکبر و عباس مامان علی اکبر و عباس ۱۵ ماهگی