شیر ماجان از چن ماهگی مجازه بچهااا

۳ پاسخ

درخواست منو قبول میکنی آرزو جان

من دارم میدم
دکترم گفته درحد چند قاشق توی غذاش مشکلی نداره

به صورت نوشیدنی تنها بالای یکسال مجازه ولی برای استفاده توی فرنی مثل شیر پاستوریزه هست رده سنی نداره فقط پسرمن باهاش مثل شیر پاستوریزه اذیت نمیشه انگار اونقدر سنگین نیست

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان هاکان❤️ مامان هاکان❤️ ۱ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان انیل مامان انیل ۹ ماهگی
مامان اسرا جون🌠 مامان اسرا جون🌠 ۱ سالگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان سوگند مامان سوگند ۱۶ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی