خانما سرماخوردگی چیکارکنم ؟

۴ پاسخ

من که چن روزه مردمو زنده شدم فقط استامینوفن ساده . فقط تحمل خواهر من . میوه زیاد بخور

من سرما خوردم بدن درد داشتم گلودرد....دیشب دیگه نتونستم رفتم دکتر سرم زدم ..فشارمم ۸بود..ک دکتر گفت فشار پایین خیلی ضرر داره واسه جنین

هرروز دو سه بار لیمو تازه رو بریز اب ورم با یکم عسل بخور

فقط استامینیفون ساده ۳۲۵ میشه خورد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هفتم بارداری