خانما برای سرماخوردگی باید چیکار کنیم ؟؟

۶ پاسخ

فقط دکتر برو هیچ کاری سرخود نکن

من سرما خوردم نرفتم دکتر چون گفتن هرچی هم باشه ظرر داره....تو خونه دارو محلی خوردم خوب شدم

دکتر بری بهتره عزیزم ان شاالله زودی خوب بشی من ک از پارسال سرماخوردم هنوز سرفه ولکنم نیس🥹

من رفتم دکتر خوب شدم

مراجعه به دکتر

باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی