خانوما واسه سرما خوردگی چیکار کنیم؟

۲ پاسخ

از داروخونه شربت «سیمو پرگنا بگیر مخصوص خانم های باردار وشیرده هست خیلی عالیه منم سرما خوردگی داشتم شرایط دکتر رفتن نداشتم همسرم و فرستادم دیفین هیدرامین بخره گفته بود بارداره داروخونه نداده بود خطرناکه این شربت و ببر عالیه بی عارضه وبی خطرناکه

برو دکترت منم نرفتم تب و لرز کردم دکتر گف خطرناکه اگ تب نداری اب نمک قرقره کن سوپ بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری