سلام عزیزان واسه سرماخوردگی و گلو درد چی میتونیم مصرف کنیم

۵ پاسخ

اب زیاد بخور

سوپ و مایعات گرم
سعی کن هیچ دم نوشی استفاده نکنی
اگر تب داشتی استامیوفن ۳۲۵
سیب قرمز یا زرد هم برا بیماری عالیه

من ۱هفته است سرماخوردم خیلی بهم سخت گذاشت دکترم بهم آزیتروماسین ۵۰۰دادخوردم

سلام عزیزم میتونی دیفن ساده غرغر کنی نهایت یه قرص استامینوفن ساده بخوری همین

گلم استامینوفن ساده دیفن هیدرامین میشه

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری