خانوما واسه سرماخوردگی چیکار کنم آبریزش بینی دارم

۵ پاسخ

منم الان تو همین حالتم

وای منم گرفته بودم خیلی بد بود رفتم دکتر بهم اسپری داد اروم شدم

سرت سرما خورده ی حوله داغ کن بذار رو صورتت باز داغ کن بزار رو شیر دون سرت

اب نمک غرغره کن خودتو بخور بده اب لیمو عسل روزی ۴ لیوان با اب ولرم بخور شلغم بجوشون بخور بهتر نشدی برو دکتر دارو میدع

بوخور بده سرت

سوال های مرتبط

مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد